Lebara logo

Lebara reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
Lebara reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
499
Lebara logo
Website
lebara.nl
Categorie
Telecom
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen Lebara

Het hoeft je geen enkele moeite te kosten om snel een sim-only abonnement voor de smartphone te regelen, net als het opwaarderen van je prepaid smartphone. Er zijn meer dan genoeg aanbieders. Omdat hij echter het liefst met de beste bedrijven werkt, wil je weten of Lebara voor jou een perfecte aanbieder van dergelijke diensten is. Speciaal voor jou hebben we daarom de beoordelingen van gebruikers van Lebara gebundeld en maken we je er hier deelgenoot van. Zo kun je een weloverwogen beslissing nemen en al dan niet kiezen voor Lebara.

Over Lebara

Lebara bestaat al vanaf 2001. Achter de oprichting gaat een prachtig verhaal schuil. Het bedrijf is namelijk gesticht door drie migranten, die voordeliger naar huis wilden bellen en meer vrijheid wilden genieten als het om bellen met de smartphone ging. Een en ander resulteerde in de onderneming zoals die nu is. Lebara biedt voor iedereen dezelfde voordelige sim-only en prepaid bundels. Wat je niet gebruikt, betaal je bij Lebara niet. En dat vindt men bij deze aanbieder niet meer dan logisch.

Waarom kiezen voor Lebara?

Voor de mensen achter Lebara zelf is helder waarom je zou moeten kiezen voor deze aanbieder. Dit doe je vanwege de prijzen die erg aantrekkelijk zijn en vanwege de grote mate van flexibiliteit. Bovendien is het netwerk waarvan Lebara gebruik maakt al verschillende keren als beste netwerk getest. Ook biedt Lebara de mogelijkheid om vanuit een zelf aangemaakt account de bundels gratis aan te passen. Daarnaast kun je al je smartphone zaken simpel regelen vanuit de speciale Lebara app, eenvoudig te downloaden vanuit de App Store en Google Play.

Is Lebara betrouwbaar?

Als je de gebruikers vraagt dan moeten we deze vraag met een volmondig ja beantwoorden. Zoals de oprichters zelf wilden geniet je de nodige vrijheid als je voor Lebara kiest. Het netwerk is zeer betrouwbaar en staat voor snelheid en een maximaal bereik. Wat dat betreft kun je echt op deze aanbieder rekenen. Een foutje maken mag bij deze aanbieder van flexibele sim-only en prepaid, want je kunt steeds opnieuw je bundel aanpassen, en dat geheel kosteloos. Het rapportcijfer 8,8 vertelt hoe de gebruikers van Lebara tegen de dienstverlening aankijken.

Klantenservice en klachten

Hoewel het zo goed als onmogelijk lijkt - want zoveel informatie biedt Lebara - kan het voorkomen dat je graag iemand van de onderneming wilt spreken. Of dat je een klacht hebt over de dienstverlening. Ook dan biedt deze aanbieder verschillende opties. Lees eerst altijd de veel gestelde vragen goed door, vaak staat daar ook jouw vraag tussen en vind je dus ook het antwoord. Verder kun je live chatten met een medewerker van Lebara, kun je contact zoeken via Twitter, via Facebook en kun je daarnaast ook gewoon telefonisch contact opnemen. Hadden we anders verwacht van een specialist in sim-only en prepaid?

Wil jij ook beoordelen?

Je mag de gebruikers van Lebara dank zeggen. Dankzij hun beoordelingen weet jij nu voor jezelf of je ook voor deze aanbieder kiest of niet. Zo zie je maar hoeveel baat je kunt hebben bij een beoordeling. Is dat een reden om voortaan ook een beoordeling te schrijven? Daar gaan we wel een beetje vanuit natuurlijk.

Reviews over Lebara
Gerelateerde bedrijven
Art & Craft logo
Art & Craft
5 beoordelingen
7,2
Scarlet logo
Scarlet
36 beoordelingen
4,5
Hey! logo
Hey!
13 beoordelingen
6,2
Gerelateerde blogartikelen
5,2
23% zou hier weer kopen
37 beoordelingen
Lees onze review over Lebara

Lebara is geverifieerd door ons expert team. De webshop Lebara bestaat al sinds 2002 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is Lebara lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Lebara. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van lebara.nl is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Bekijk zeker even de website van lebara.nl. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Lebara.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Tenenkrommend

Het bestellen van de prepaid simonie kaart gaat goed.
Maar dan: het opwaarderen van dit kaartje dat gebruikt wordt in een wifihotspot.
Een verschrikkelijke procedure.
Uiteindelijk na lang wachten de helpdeskmedewerkster aan de telefoon; "kan enkel via de website". Tja.... dat staat nergens.
Naar de website. Onbegrijpelijke niet toegelichte codes.
Blijkt dat de card niet gekoppeld is aan een account...
Is niet te realiseren met enkel een telefoon.

Helpdesk gebeld. "kan ik niet doen.... belt u andere afdeling". "Kunt u mij doorzetten", "Nee".

Uiteindelijk via een computer de kaart aan een account kunnen koppelen. (Nergens staat dat dit nodig is)

Toen kunnen opwaarderen.
Ik kies voor "30 euro op de kaart, U betaalt 10" Jaja 3x zoveel!

Kijk ik op de kaart.... staat er 20 euro op.

Het interesseert de helpdesk niks als je zegt je abonnement stop te zetten.
Dus dat doe ik dan maar.

Geplaatst op: 29-05-2024
Laatst bewerkt op: 29-05-2024
Geschreven door: Jos Z.

6 / 10
3/5 1/5 5/5 2/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht, duur, onbeschoft

Vandaag een simkaartje met 20 euro tegoed in gebruik genomen en omdat het al niet goed werkte met 40 euro aangevuld. Alleen een nieuwe telefoon mee ingesteld, niet gebeld, geen internet gebruikt en saldo loopt van 60 terug naar 36 euro! Hierover gebeld maar lebara zegt niets te kunnen doen, kan niet aangeven waar de kosten gemaakt zijn, er is geen mogelijkheid de leidinggevende te spreken en mw die slecht nederlands spreekt weigert haar naam te noemen en hangt op!!! Slecht, duur, onbeschoft!! Zo ga je niet met mensen om!!!

Geplaatst op: 07-05-2024
Laatst bewerkt op: 07-05-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Slecht

Ik heb 5 g data bij Lebara waarvan er aldoor zomaar opeens 3 g van weg is wat ik gebruikt zou hebben. Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben benieuwd hoe dit kan. Om half 1 in de nacht als ik slaap gebruik ik 3 g. Ik naar de klantenservice gebeld waar je iemand aan de lijn krijgt die heel slecht te verstaan is. Hij kon niets voor mij doen want kon niet vinden waar die data voor is gebruikt. Belachelijk. Ik moet nu of data bij bestellen of niet meer op het internet komen. Ik kan niet wachten tot mijn abonnement voorbij is. Waardeloos bedrijf.

Geplaatst op: 06-04-2024
Laatst bewerkt op: 06-04-2024
Geschreven door: Elly R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wordt niet geleverd waarvoor betaald wordt.

Volledig beltegoed niet geleverd. Ondanks 6x daarover gebeld te hebben en belofte om het probleem te verhelpen werd dat nog steeds niet gedaan.
Klantenservice moeilijk te verstaan. Altijd dezelfde vragen maar geen oplossingen.
Heel erg onprofessioneel. Niet om aan te bevelen.

Geplaatst op: 19-03-2024
Laatst bewerkt op: 21-03-2024
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bel ze eigenlijk maar niet. Verloren tijd.

Overstap verliep technisch goed. Maar de eerste factuur was een drama. Bellen hierover helpt niet. Wel zonder aankondiging een andere eerste factuur gekregen. Ook nog eens met een iets hoger eindbedrag. Deze klopte al helemaal niet. Geklungel met bedragen en de klantenservice kon het ook niet uitleggen. Als je nogmaals belt en erop doorgaat zegt de dame van de klantenservice dat je maar moet gaan mailen en stopt met reageren terwijl de lijn open blijft staan.
Welkom bij Lebara!!!
Nu maar hopen dat de volgende (2e) factuur wel klopt!?
Ps. Een factuur over je aanbetaling/1e voorschot kun je ook al vergeten bij Lebara.

Geplaatst op: 12-03-2024
Laatst bewerkt op: 12-03-2024
Geschreven door: Marius H.

6 / 10
3/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
De tarieven van prepaid worden in de site van Lebare niet juist getoond bij de vergelijking met andere providers

Als je daarover iemand wil spreken dan verwijst de klantenservice je naar een ander telefoonnummer, maar als je dat belt wordt je weer terugverwezen naar de klantenservice

Geplaatst op: 12-03-2024
Laatst bewerkt op: 12-03-2024
Geschreven door: Lex B.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Lebara houd zich niet aan het contract, zet het nummerbehoud direct om, een maand eerder dan het contract. Vier keer klantenservice gebeld, mail bevestiging krijg je niet met opzegging, wel incasso desondanks opzegging, waardeloos deze aanbieder, doe er nooit zaken mee, klantenservice is zeer slecht met ondeskundige medewerkers

Geplaatst op: 01-02-2024
Laatst bewerkt op: 01-02-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goedkoop is duurkoop, waardeloze service.

Voor onze zoon hadden we een prepaid sim gekocht. Online deal : 2,95 en je krijg 15euro beltegoed. Na het activeren van de kaart zien wij geen beltegoed. Na een paar dagen loggen we in op de app zien we dat het tegoed “gebruikt” is op de dag van activatie. Wat heel vreemd is als je thuis op de wifi zit.
Klantenservice heeft er geen boodschap aan. Je kan beter niet bellen, geen alleen maar frustratie.

Geplaatst op: 10-01-2024
Laatst bewerkt op: 10-01-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lebara prepaid MISLEIDING !

Ik koop maandag een Lebara prepaid kaart voor 4,99 bij Kruidvat.
Op het hoesje zit een sticker waarop staat dat je 2x 5,00 kunt opwaarderen. Ik dacht leuke deal ; 4,99 betalen en totaal 15 euro beltegoed...
Ik betaal die 4,99 en de kassa medewerkster wijst mij op het feit dat ik voor die 4,99 2x extra 5,00 kan opwaarderen vóór Mei 2024, en wijst mij ook de codes aan die op het hoesje staan, welke ik voor dat opwaarderen moet gebruiken.
Thuis gekomen activeer ik de kaart. Als ik *100# toets krijg ik in beeld dat er nog 3,77 beltegoed op staat (ik heb nog niets gedaan waarmee ik verbruikt kan hebben en internet/wifi op de telefoon staat UIT. Ik bel 1244 om het daar te proberen en tot mijn verbazing krijg ik daar te horen dat het tegoed NUL is. Dinsdag dan maar naar een telefoonwinkel gegaan voor hulp. Daar begrepen ze er ook niets van en konden verder ook niets voor mij betekenen. Op de site van Lebara telefoonnummer gezocht. Er staan 2 nummers, een 06 nr en 1200. Dus 1200 aangeklikt, krijg ik KPN aan de lijn. Probleem voorgelegd, dat ik die 2x 5 euro niet opgewaardeerd krijg, en het gevalletje tegoed in beeld 3,77 en via 1244 is mijn tegoed NUL. Die beste man kon ook niks voor mij doen, hij zei je belt nu met KPN en ik moest naar Lebara bellen, ik zeg daar bel ik mee, heb dit nr (1200) op de Lebara site aangeklikt... Dan moest ik dat 06 nr maar aanklikken en opnieuw proberen. Hij gaf ook nog aan dat ik maar meteen moest vragen waarom dat 1200 nr van KPN op de Lebara site staat. (Is dat mijn taak ??) Apart... Goed, het was na 18.00 uur dus klantenservice afgesloten. Woensdag opnieuw geprobeerd, geen contact, heel lang in de wacht, 18.00 uur >> klantenservice afgesloten.
Donderdagmiddag, eindelijk contact, eindelijk kan ik geholpen worden om die extra 10 euro tegoed bijgeschreven te krijgen ! Ik leg het uit, én dat ik hier dus al 4 dagen mee bezig ben, én dat ik vh kastje naar de muur gestuurd word. "Ik zet u even in de wacht en ga met collega overleggen". Ik wilde al bijna ophangen toen ze toch nog terug kwam aan de lijn. Mevrouw, het probleem is dat 4,99 betalen en 15 euro beltegoed alleen geldig is als u de kaart via onze website koopt en niet als u via andere winkels zoals bv Kruidvat koopt. Ik zeg maar dat kan toch niet waar zijn ? Er staat duidelijk op het hoesje wat ik krijg voor die 4,99 euro, de medewerkster wijst mij ook nog eens extra op dat feit én wijst mij ook op de codes die ik daarvoor moet gebruiken. Ze kon niets voor mij doen, ook niet die 4,99 retour geven, ... KAT IN DE ZAK DUS ! Als je die prepaid kaarten voor retail verkoopt, zorg dan dat daar géén sticker op zit met de belofte 4,99 betalen en 15,00 tegoed als je die belofte niet waar kunt maken. Dit is MISLEIDING !!! Hebben ze bij Lebara mooi mijn 4,99 geincasseerd ( x hoeveel klanten nog meer ?), en ik heb alleen een stukje plastic waar ik voor betaald heb maar niks mee kan. 4 Dagen van het kastje naar de muur gestuurd met NUL resultaat. Maandag meteen door de wc spoelen was makkelijker en sneller geweest... Ik ben geneigd om dit diefstal te noemen. Op zoek dan maar naar een meer betrouwbare prepaid aanbieder... Voor mij NEVER NOOIT MEER LEBARA !

Geplaatst op: 23-11-2023
Laatst bewerkt op: 24-11-2023
Geschreven door: Elske H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos!

Het bestellen gaat goed de service daarna is waardeloos. Klantenservice de mensen die je aan de lijn krijgt zijn niet de slimste en daarin tegen ver sta je ze ook slecht.
De communicatie is echt waardeloos.
Ik dacht 1 x bellen oké kan gebeuren.
De keer erna dat ik belde was gewoon weer het zelfde en elke keer als ik bel krijg ik van die ongeschoolde mensen aan je lijn.
Mijn ervaring is heel slecht.
IK ZEG OP!

Geplaatst op: 06-09-2023
Laatst bewerkt op: 06-09-2023
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Domme medewerker

mijn simkaart heeft kuren. ik bel. bestel zelf maar een andere op het net. dat werkt niet. bel weer. krijg een heel domme vrouw, die om 18.00 naar huis wil. ze hangt gewoon op. overigens om 17.48 uut. dag Lebara. zoek het meer fijn uit

Geplaatst op: 05-09-2023
Laatst bewerkt op: 05-09-2023
Geschreven door: Jan H.

3 / 10
2/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Hele slechte service, nauwelijks bereikbaar en komen afspraken niet na

31-7 geïnformeerd dat per 1-9 nieuwe tarieven en kosten buitenbundel zijn veranderd. In diezelfde mail de mogelijkheid om kosteloos het abo te beëindigen. Op 31-7 gedaan. Echter tot dag van vandaag en tig telefoontjes nog steeds niet geregeld. Abo zou moeten stoppen per 1-9 en nummer moet vrijgegeven worden. Tig medewerkers gesproken, lange wachttijden maar vooral nog steeds niet de mogelijkheid om te stoppen. Een erbarmelijke service. Ga NIET met dit bedrijf in zee !!!!!!

Geplaatst op: 04-09-2023
Laatst bewerkt op: 04-09-2023
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
5/5 1/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een K*Tbedrijf

Mijn vader had een contract bij Lebara. Hij overleed en het contract moest worden opgezegd. Dat kon alleen maar door een akte van ovelijden te sturen. Voor het aangaan van een contract hebben ze overigens niets nodig. Na het sturen van de akte blijven ze gewoon geld incasseren en communicatie is NIET mogelijk. Ze reageren nergens op en blijven incasseren.

OPLICHTERS

Geplaatst op: 19-09-2023
Laatst bewerkt op: 19-09-2023
Geschreven door: Sjaak B.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

vreselijke situatie, ik heb een rekening ontvangen waarvoor ik 36 euro moet betalen. Ik betaal altijd 11 euro per maand, maar hier is het 25 meer. Ik controleerde de bon en op een dag kreeg ik 25 euro gecrediteerd voor 1 GB internet. wat een ongekend bedrag, aangezien ik dit internet niet heb besteld, er niet om heb gevraagd, niets. Ik belde Lebara, stelde vragen, ze beantwoordden ze allemaal, bel me maandag. gewoon verschrikkelijk bedrijf

Geplaatst op: 15-09-2023
Laatst bewerkt op: 15-09-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Ronduit slecht!

September een fout in de betaling, na veel gebel (met niet Nederlands sprekend) onervaren medewerkers, gechat, na ellenlang wachten, en gemail werd ik afgesloten! Enige voordeel was dat ik nu eindelijk een link kreeg die wel betaalbaar was.. Vervolgens wordt ik weer aangesloten, dacht ik, kan ik geen gebruik maken van mijn data.... Weer uren geprobeerd om iemand te pakken te krijgen, krijg ik constant dezelfde SMS.... Deze werken niet!
Ik ben er nu zover klaar mee dat ik vd week een andere provider ga zoeken.

LEBARA ZORG DAT JE JE SHIT OP DE RIJ KRIJGT, DIT KOST KLANTEN

Geplaatst op: 23-09-2023
Laatst bewerkt op: 23-09-2023
Geschreven door: Carla B.

7 / 10
1/5 1/5 1/5 10/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

klantenservice zeer onwetend en luisteren totaal niet.

bij verandering van de voorwaarden mag je kosteloos opzeggen volgens hun mail.

niet dus, gewoon contract afkopen.

Geplaatst op: 06-09-2023
Laatst bewerkt op: 06-09-2023
Geschreven door: Jennie V.

7 / 10
4/5 1/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte ervaring.Verborgen kosten.Ga in zee met gewone bekende providers.

Verborgen kosten zijn niet duidelijk.5 Gbite is 5 Gbite en niet met buiten bundelkosten komen.
Andere providers betaal je een vast bedrag.
Zo kan elke firma overleven als je alleen op voorwaarden leeft. VROEG OF LAAT OVERLEVEN DEZE FIRMA'S HET NIET.

Geplaatst op: 05-09-2023
Laatst bewerkt op: 05-09-2023
Geschreven door: Tom V.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Ik heb echter geen last van iets ,allebij mijn zoons hebben lebara maar nooit geen problemen ,en nee ik word niet betaald voor deze review

Wij hebben geen last met deze provider zoals vele anderen ,wij vinden het goedkoop en makkelijk

Geplaatst op: 01-08-2023
Laatst bewerkt op: 01-08-2023
Geschreven door: Robin R.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
PAS OP VOOR DIT BEDRIJF!

PAS OP MENSEN!!!
GA NIET BIJ LEBARA!!!!
overstappen van deze provider op een andere is een nachtmerrie en overigens nog steeds niet gelukt. Het probleem is als volgt: ik wilde netjes twee weken voor het einde van de maand overstappen naar youfone, met nummerbehoud. Ik wilde dat dit vanaf de eerste van september zou gebeuren. Aangezien ik een maandelijks opzegbaar abonnement heb, zou dit mogelijk moeten zijn, maar helaas! Ik heb uren in de wacht gestaan om te horen dat mijn provider de over plaatsing midden in september heeft gepland. Dit betekend dus dubbel betalen bij beide providers! Vervolgens Lebara opnieuw opgebeld en die kunnen de datum niet naar de eerste van september verplaatsen, “omdat het nummerbehoud al een keer eerder is aangevraagd”. Dit klopt, maar dus voor de niet gewenste datum!!!! Ze zeggen dit niet te kunnen veranderen. Wat mij en mijn nieuwe provider niet mogelijk lijkt. GA DUS NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE! of Lebara probeer het eens netjes op te lossen!

Geplaatst op: 17-08-2023
Laatst bewerkt op: 17-08-2023
Geschreven door: Merlijn B.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Begin er niet aan!

Mijn zoon heeft een abonnement bij deze oplichtersbende. Hij belt af en toe en heeft hoofdzakelijk contact met zijn vrienden via WhatsApp en Snapchat. Hij dacht een leuk abonnement te hebben voor een tientje per maand, hij volgt een BBL opleiding en krijgt daar een kleine vergoeding voor. Lebara casht daar maandelijks even ruim €35,- van omdat mijn zoon altijd buiten de bundel zou internetten en naar het buitenland zou bellen. Hij belt NOOIT naar het buitenland en zijn bundel zou ruim voldoende moeten zijn. Maar bij Lebara houden ze de prijzen graag hoog. Advies; kijk eens bij Simpel en laat deze gelegaliseerde inbrekers links liggen.

Geplaatst op: 04-07-2023
Laatst bewerkt op: 04-07-2023
Geschreven door: Gert V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klant service, onprofessioneel.

Drie keer heb ik gebeld en drie verschillende antwoorden gekregen. Heel onprofessioneel.

Geplaatst op: 19-05-2023
Laatst bewerkt op: 19-05-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

Slechte service onbeschofpersoneel slechte klantenservice oplichters

Geplaatst op: 28-03-2023
Laatst bewerkt op: 28-03-2023
Geschreven door: Adriaan K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Boevenstreek

Twee maanden na overstap naar een echte provider wordt er per maand €1.- in rekening gebracht. Lebara klantenservice gebeld en wordt er een l*loverhaal opgehangen over extrakosten. Het gaat mij in principe niet over die 2 €.
Blijkbaar heeft Lebara die harder nodig dan ik.

Geplaatst op: 03-11-2022
Laatst bewerkt op: 03-11-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goed

Ik heb een lebara sim only abonnement genomen die gaat in op 30 sept 2022 moet ik die activeren of kan ik die gewoon gebruiken

Geplaatst op: 28-09-2022
Laatst bewerkt op: 28-09-2022
Geschreven door: Gerda G.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichters!

Oplichters met verdubbelen van beltegoedkaartjes, verdubbelen ze ook de kosten.
Denken dat het een leuke aanbieding is maar uiteindelijk zijn het oplichters en lekkermakerij!!
Zodat zij geld verdienen aan beltegoed kaartjes.

€20 = €40 via beltegoed.nl

Lebara berekend het gesprek dubbel..
Bvb gesprek kost € 7,- wordt € 14,- afgetrokken.

Voor bellen naar servicenummers heb ik een apart toestel.

Zeeeerrr slecht!!!

Geplaatst op: 01-08-2022
Laatst bewerkt op: 01-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Lebara is doof en blind en reageert niet op klachten

Heb zeer slechte ervaring met lebara. Zij misleiden hun klanten. ZE hebben geen klachtenafhandeling op hun website. Selchte service en ik zal deze telecoomprovider aan niemand aanbevelen.
Ze heben mijn abonement zomaar weer voor twee jaar verlengd en ik krijg geen bewijs te zien hoe ze dat hebben gedaan.

Geplaatst op: 26-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Na annulering, geen geld teruggave.

Ik had online bij Lebara een sim only abonnement gekocht, en na 2 dagen geannuleerd, omdat ik toch elders een abb. wilde afsluiten. Annuleren bij Lebara was geen probleem, ik zou een annulerings bevestiging per mail ontvangen, en binnen een paar dagen zou de betaalde eerste maand teruggestort worden. Helaas”¦. 4 wkn. later en 3 telefoontjes verder, met steeds hetzelfde antwoord , maar er gebeurd verder niets ! Blij dat ik toch een andere provider heb genomen ,nu alleen de afhandeling van Lebara nog !

Geplaatst op: 23-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Lidy S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Sim only aangevraagd bij lebara. Dit zou ingaan op 25 december met nummerbehoud. Het is nu 6 januari en ik heb nog steeds geen verbinding. Alleen thuis met WiFi maar voor de rest niks. Ik heb al meerdere keren met ze gesproken en ze zeggen steeds binnen 24 uur is het opgelost, dus niet. Ga dus nooit meer lebara nemen en raadt het niemand aan. Laatste telefoon gesprek wordt er gewoon in mijn gezicht opgehangen terwijl ik normaal om hulp vraag. Gewoon weer terug naar tele2 dat is wel een normaal bedrijf.

Geplaatst op: 06-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Christian B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting

Na gebeld te zijn door een medewerker van lebara wat achteraf een ander bedrijf blijkt te zijn heb ik een abonnement voor 24 maanden afgesloten. Na duidelijk en expliciet duidelijkheid gevraagd te hebben over verloop van kosten en internet data hebben zij mij misleidende en onjuiste informatie gegeven. Vervolgens Na iemand van lebara gesproken te hebben blijken er buiten bundel kosten met een max van 10 euro, internet loopt gewoon door maar je betaald maar max 10 euro werd er verteld. Kijk uit want je internet word verbroken en je kunt helemaal NIETS MEER tot je volgende maand in gaat.
Waardeloos bedrijf met valse voorwendselen!!!

Geplaatst op: 07-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Albert B.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen geld terug van prepay na overlijden

Een seniorenmobiel gekocht met prepay ban Lebara.
Voor mijn moeder die in een verpleeghuis verblijft.
Dochter in buitenland dus moet voldoende tegoed op mobiel staan.
Na overlijden prepay tegoed van bijna 48 euro weg!
Geen coulance en geen teruggave.
Nooit meer Lebara!!!!

Geplaatst op: 04-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Lebara
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Art & Craft logo
Art & Craft
5 beoordelingen
7,2
Scarlet logo
Scarlet
36 beoordelingen
4,5
Hey! logo
Hey!
13 beoordelingen
6,2
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Lebara een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 37 beoordelingen geplaatst over Lebara. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,2 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Lebara actief?

Lebara is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) simonly en telefonie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Lebara reviews? Dan kunt u naar de website van Lebara gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie